| 
 طرح دوره کارشناسی ارشد پرستاری  | 
||
| 
 رشته آموزش پرستاری داخلی و جراحی  | 
||
| 
 ردیف  | 
 عنوان درس  | 
 طرح دوره  | 
| 
 ۱  | 
 مراقبت از بزرگسالان با اختلالات حاد و مزمن ۱  | 
|
| 
 ۲  | 
 طب مکمل ،طب جایگزین و نقش پرستاردر آنها  | 
 Course planحضوری Course planمجازی 
 | 
| 
 ۳  | 
 مراقبت از بزرگسالان با اختلالات حاد و مزمن ۲  | 
|
| 
 ۴  | 
 پدافند غیر عامل ونقش پرستاری آن  | 
|
| 
 ۵  | 
 پرستاری انکولوژی  | 
 Course planحضوری Course planمجازی 
  | 
| 
 ۶  | 
 مراقبت های تسکینی و نقش پرستار در آنها  | 
 Course planحضوری  Course planمجازی 
 | 
| ۷ | پایش وضعیت سلامت بزرگسالان | Course planمجازی | 
| ۸ |   مدیریت خدمات پرستاری در بخش های بالینی | 
 Course plan | 
| ۹ | نظریه ها و الگوهای پرستاری و کاربرد آنها |  Course plan | 
| ۱۰ |  اخلاق  پرستاری و روابط حرفه ایی | 
Course plan | 
| ۱۱ |  آمار و روش تحقیق پیشرفته | 
Course plan | 
| 
 رشته آموزش پرستاری سلامت کودکان 
  | 
||
| 
 ۱  | 
 بررسی وضعیت سلامت کودک  | 
|
| 
 ۲  | 
 تکامل و سلامت کودک وخانواده  | 
|
| 
 ۳  | 
 پرستاری دردوره نوزادی  | 
|
| 
 ۴  | 
 پرستاری در دوره شیرخوارگی  | 
|
| 
 ۵  | 
 پرستاری کودکان در حوادث وبلایا  | 
|
| 
 ۶  | 
 پرستاری دردوره نوپایی و خردسالی  | 
|
| 
 ۷  | 
 پرستاری در سنین مدرسه  | 
|
| 
 ۸  | 
 پرستاری در دوره نوجوانی  | 
|
| ۹ | نظریه ها و الگوهای پرستاری و کاربرد آنها |  Course plan | 
| ۱۰ | اخلاق پرستاری در کودکان وکاربرد آنها | Course plan | 
| ۱۱ |  کاربرد فرایندهای پرستاری درمراقبت کودکان | 
Course plan | 
| ۱۲ | مدیریت پرستاری بالینی | Course plan | 
| ۱۳ | مفاهیم پایه در پرستاری کودکان | Course plan | 
| ۱۴ | مروری بر رویه های متداول در کودکان | Course plan | 
| ۱۵ | اصول مدیریت و نظریه های رهبری در بخش های کودکان | Course plan | 
| ۱۶ | آشنایی با روشهای نوین آموزش به کودک و خانواده | Course plan | 
| ۱۷ | اصول مراقبت های پیشرفته کودکان ۲ | Course plan | 
| ۱۸ | مراقبت از کودکان در فوریت ها و بحران ها | Course plan | 
| ۱۹ | طب مکمل و جایگزین | Course plan | 
| ۲۰ | اصول مراقبت های پیشرفته کودکان ۱ | Course plan | 
| 
 رشته سلامت جامعه 
  | 
||
| 
 ۱  | 
  پرستاری و اقتصاد سلامت  | 
|
| 
 ۲  | 
 فرهنگ و پرستاری  | 
|
| 
 ۳  | 
 نظام های عرضه خدمات سلامت  | 
|
| 
 ۴  | 
 ارتقا سلامت و سبک زندگی سالم  | 
|
| 
 ۵  | 
 پرستاری سلامت جامعه (خانواده)  | 
|
| 
 ۶  | 
 آموزش به فرد , خانواده و جامعه  | 
|
| 
 ۷  | 
 پرستاری سلامت جامعه ( گروههای آسیب پذیر)  | 
|
| ۸ | نظریه ها و مدل های پرستاری سلامت جامعه و کاربرد آنها | Course plan | 
| ۹ |  برنامه ریزی و ارزشیابی مراقبتهای پرستاری سلامت جامعه | 
|
| ۱۰ |  مدیریت و رهبری در پرستاری سلامت جامعه | 
Course plan | 
| ۱۱ | اخلاق، قانون و روابط حرفه ای | Course plan | 
| ۱۲ | آمار و روش تحقیق پیشرفته | Course plan | 
| 
 رشته آموزش پرستاری روان  | 
||
| 
 ۱  | 
 اخلاق ، حقوق و قانون در روان پرستاری  | 
|
| 
 ۲  | 
 فوریت های روانپرستاری  | 
|
| 
 ۳  | 
 نظریه ها و الگوهای روان پرستاری و کاربرد آنها  | 
|
| 
 ۴  | 
 مداخلات روانپرستاری گروهی و خانوادگی  | 
|
| 
 ۵  | 
 مداخلات روانپرستاری کودکان ونوجوانان  | 
 | 
| 
 ۶  | 
 اختلالات روانی سالمندان و مراقبت های روانپرستاری  | 
|
| 
 ۷  | 
 پرستاری اعتیاد  | 
|
| ۸ | 
  اصول مشاوره در روانپرستاری 
 | 
|
| ۹ | اختلالات روانی بزرگسالان و مراقبت های روانپرستاری | |
| ۱۰ | مدیریت خدمات پرستاری در بخش های روانپزشکی |  Course plan | 
| ۱۱ |  روش های آموزشی در روان پرستاری | 
Course plan | 
| ۱۲ | مداخلات روانپرستاری خانواده | Course plan | 
| ۱۳ | مدیریت و رهبری درروان پرستاری | Course plan | 
| 
 رشته پرستاری ویژه بزرگسالان  | 
||
| 
 ۱  | 
 ارزیابی های تشخیصی  | 
|
| 
 ۲  | 
 پرستاری مراقبت های ویژه تنفس و قفسه سینه  | 
|
| 
 ۳  | 
 پرستاری و مراقبت های ویژه کلیه و مجاری ادراری و دیالیز  | 
|
| 
 ۴  | 
 پرستاری و مراقبت های ویژه اعصاب و روان  | 
|
| 
 ۵  | 
 پرستاری و مراقبت های ویژه گوارش و جراحی شکم  | 
|
| 
 ۶  | 
 پرستاری و مراقبت های ویژه غدد  | 
|
| ۷ |   مبانی مراقبت های پرستاری ویژه | 
Course plan | 
| ۸ |  نظریه ها و الگو های پرستاری و کاربرد آن (ویژه بزرگسالان) | 
Course plan | 
| ۹ | آمار و روش تحقیق پیشرفته | Course plan | 
| ۱۰ |  مراقبت های ویژه اختلالات چند ارگانی و بیماران با نیازهای خاص  | 
Course plan | 
| ۱۱ | مراقبت های ویژه قلب و عروق | Course plan | 
| ۱۲ |   روش آموزش به مددجو و خانواده | 
Course plan | 
| ۱۳ | قانون اخلاق پرستاری و روابط حرفه ای | Course plan | 
| 
 رشته پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان  | 
||
| 
 ۱  | 
 مقدمه ایی برپرستاری مراقبت های ویژه نوزادان  | 
|
| ۲ | نظریه ها مفاهیم پیشرفته پرستاری نوزادان | Course planحضوری | 
| ۳ | اصول مراقبت های پیشرفته پرستاری نوزادان۱ | Course planمجازی | 
| ۴ | اصول مراقبت های پیشرفته پرستاری نوزادان۲ | Course planمجازی | 
| ۵ | اصول مدیریت پرستاری و نظریه های رهبری | Course plan | 
| ۶ | جنین شناسی و ژنتیک | 
Course planمجازی | 
| ۷ | اصول مراقبت های ویژه نوزادان۱ | Course plan | 
| ۸ | اصول مراقبت های ویژه نوزادان۲ | Course plan | 
| ۹ | مدیریت و مراقبت های پیشرفته نوزادان ۱ | Courseplan | 
| ۱۰ | مدیریت و مراقبت های پیشرفته نوزادان ۳ | 
Courseplan | 
| ۱۱ | مدیریت و مراقبت های پیشرفته نوزادان ۲ | Courseplan | 
| ۱۲ | حمایت تکاملی و مراقبت خانواده محور | 
Course plan | 
| ۱۳ |  اصول اخلاقی قانونی و حرفه ایی در مراقبت از نوزادان | 
Courseplan | 
| ۱۴ |   نظریه های پرستاری نوزادان | 
Courseplan | 
| ۱۵ | مروری بر پروسیجرهای شایع | Courseplan | 
| 
 رشته پرستاری سالمندان  | 
||
| 
 ۱  | 
 سالمندی سالم و فعال  | 
|
| 
 ۲  | 
 پرستاری سالمندی ۱  | 
|
| 
 ۳  | 
 پرستاری سالمندی ۲  | 
|
| 
 ۴  | 
 پرستاری سالمندی ۳  | 
|
| 
 ۵  | 
 ساختار و سیستم مراقبتی ویژه سالمندان  | 
|
| ۶ | روش آموزش به سالمندان سالم وسالمندان ناتوان | Course plan | 
| ۷ |  نظریه ها ، الگوها و کاربرد انها در پرستاری از سالمندان | 
Course plan | 
| ۸ | اخلاق، قانون و روابط حرفه ای | Course plan | 
| ۹ | آمار و روش تحقیق پیشرفته | Course plan | 
| ۱۰ | مدیریت و رهبری در عرصه های پرستاری سالمندی | 
Course plan |