| 
 کتابچه ها 
 | 
| 
 راهنمای ورود به سامانه آزمون ساز سجاب 
 | 
| 
 | 
| 
 تشخیص های پرستاری NANDA مربوط به سالهای ۲۰۲۰-۲۰۱۸ 
 | 
| 
 مقدمه ای بر تفکر انتقادی 
 | 
| 
 شایستگی بالینی 
 | 
| 
 مروری بر تاریخ و تحولات ارزشیابی 
 | 
| 
 آموزش گر آنلاین 
 | 
| 
 سبکهای شناختی در آموزش راه دور 
 | 
| 
 شخصیت های درونگرا و برون گرا در آموزش 
 | 
| 
 یادگیری بر اساس حل مسئله (PBL) 
 | 
| 
 پرستاری مبتنی بر شواهد 
 | 
| 
 تفکر انتقادی 
 | 
| 
 مروری بر رتبه بندی دانشگاههای علوم پزشکی 
 | 
| 
 الفبای یادگیری و آموزش در علوم پزشکی- ارزیابی 
 | 
| 
 چگونه یک تدریس موفق داشته باشیم؟ 
 | 
| 
 راهنمای عمل برای مراکز مطالعات و توسعه ی آموزش پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی 
 | 
| 
 راهنمای عمل برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی 
 | 
| 
   
 | 
| 
   
 |