دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)
کارکناناساتیددانشجویان
EN
  • خانه
  • معرفی دانشکده
    • تاریخچه دانشکده
    • ساختار سازمانی
    • رسالت و اهداف
    • افتخارات دانشکده
    • برنامه استراتژیک دانشکده
    • برنامه عملیاتی دانشکده
    • روز معرفی دانشکده
  • واحدهای اداری
    • حوزه ریاست
    • معاونت پشتیبانی
    • معاونت آموزشی
    • معاونت فرهنگی
    • معاونت تحقیقات و فناوری
    • دفتر توسعه آموزش
    • تحصیلات تکمیلی
    • کمیته های دانشکده
  • گروه های آموزشی
    • گروه پرستاری
    • گروه مامایی
    • گروه اتاق عمل
    • گروه بیهوشی
    • گروه فوریت های پزشکی
  • کتابخانه
  • کلینیک ها
    • کلینیک پرستاری
    • کلینیک سلامت باروری و جوانی جمعیت
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • فرم ارسال مشکلات دانشجویان
    • پرسش های متداول
    • فرم ثبت نام وام خریدلپ تاپ
  • صفحه اصلی
  • معاونت آموزشی
  • دانشجویان
  • آرایش دروس کلیه رشته ها

رشته پرستاری

مقطع کارشناسی پیوسته اجرا از مهر 1402

مقطع کارشناسی پیوسته اجرا از مهر ۱۴۰۱

مقطع کارشناسی پیوسته از مهر ۹۳

رشته مامایی

مقطع کارشناسی پیوسته اجرا از مهر ۹۲

مقطع کارشناسی ناپیوسته مامایی

رشته اتاق عمل

مقطع کارشناسی پیوسته

مقطع کارشناسی ناپیوسته

رشته هوشبری

آرایش دروس کارشناسی پیوسته هوشبری ورودی 1402 به بعد

آرایش دروس کارشناسی پیوسته هوشبری ورودی 1404 به بعد

مقطع کارشناسی پیوسته

مقطع کارشناسی ناپیوسته

رشته فوریتهای پزشکی

مقطع کارشناسی پیوسته ورودی ۱۴۰۱

 مقطع کارشناسی پیوسته ورودی ۱۴۰۲ به بعد
 
 مقطع کارشناسی ناپیوسته

 

 

 

 

مجله بین المللی پرستاری و مامایی جامعه نگردانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیرازاتوماسیون اداری صندوق قرض الحسنه دانشگاهسرویس ایمیل دانشگاهسامانه یکپارچه کارمندسامانه پیشنهادات
آدرس:شیراز، میدان نمازی، ابتدای ورودی بیمارستان نمازی ، دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)

کدپستی: ۱۳۱۱۹ - ۷۱۹۳۶

تلفن: ۸-۳۶۴۷۴۲۵۴-۰۷۱

پست الکترونیک: nurs_midwif@sums.ac.ir

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس می باشد.


آمار بازدید سایت : 1875
آخرین بروز رسانی:1404/03/13 12:40

  • امور هیئت علمی
  • مراکز خدمات جامع سلامت
  • اماکن آموزشی و دانشجویی
  • امور کاکنان
  • امور درمانی
  • دانش آموختگان