دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)
برگزاری موفق کارگاه تخصصی احیا، زخم و تزریقات مکمل در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) کارگاه آموزشی عملی‑تخصصی «احیا، زخم و تزریقات مکمل» «مکمل احیا، زخم و تزریقات» با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) و گروه جهادی شهید ریاضیزاده در روز ۲۹ خردادماه برگزار شد.
این کارگاه با هدف ارتقای همزمان دانش نظری و مهارتهای عملی کارآموزان در حوزه مراقبتهای بالینی طراحی شده بود و طی آن، شرکتکنندگان با رویکردی کاربردی و مبتنی بر سناریوهای واقعی، با جدیدترین روشهای ارائه خدمات درمانی آشنا شدند.
استقبال بینظیر و بازخوردهای مثبتکارگاه با حضور ۵۴ کارآموز و مسئولین دانشگاه مواجه شد. شرکتکنندگان این دوره را متمایز از کارگاههای معمول دانشگاهی توصیف کرده و سطح آموزش را «فراتر از انتظارات» خود ارزیابی نمودند.
مدرسین این دوره که از دانشجویان فعال ارشد میباشند عبارتند از: امیرحسین رفیعی، امیررضا بیات، محمدحسن ارادت، محمد طاهرینژاد، رضا قناعت، مجید طهماسبی، سپیده کشاورز و سما آزاد
گفتنی است برگزاری این دوره، گامی مؤثر در جهت توانمندسازی دانشجویان و ارتقای سطح سلامت جامعه بهشمار میرود و امید است با تداوم چنین برنامههایی، شاهد تحول مثبت در مهارتهای عملی و علمی جامعه باشیم.
نظر دهید