• 1405/03/31
  • - تعداد بازدید: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)

برگزاری موفق کارگاه تخصصی احیا، زخم و تزریقات مکمل در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) کارگاه آموزشی عملی‑تخصصی «احیا، زخم و تزریقات مکمل» «مکمل احیا، زخم و تزریقات» با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) و گروه جهادی شهید ریاضی‌زاده در روز ۲۹ خردادماه برگزار شد.

این کارگاه با هدف ارتقای هم‌زمان دانش نظری و مهارت‌های عملی کارآموزان در حوزه مراقبت‌های بالینی طراحی شده بود و طی آن، شرکت‌کنندگان با رویکردی کاربردی و مبتنی بر سناریوهای واقعی، با جدیدترین روش‌های ارائه خدمات درمانی آشنا شدند.

استقبال بی‌نظیر و بازخوردهای مثبتکارگاه با حضور ۵۴ کارآموز و مسئولین دانشگاه مواجه شد. شرکت‌کنندگان این دوره را متمایز از کارگاه‌های معمول دانشگاهی توصیف کرده و سطح آموزش را «فراتر از انتظارات» خود ارزیابی نمودند.
مدرسین این دوره که از دانشجویان فعال ارشد می‌باشند عبارتند از: امیرحسین رفیعی، امیررضا بیات، محمدحسن ارادت، محمد طاهری‌نژاد، رضا قناعت، مجید طهماسبی، سپیده کشاورز و سما آزاد
گفتنی است برگزاری این دوره، گامی مؤثر در جهت توانمندسازی دانشجویان و ارتقای سطح سلامت جامعه به‌شمار می‌رود و امید است با تداوم چنین برنامه‌هایی، شاهد تحول مثبت در مهارت‌های عملی و علمی جامعه باشیم.

  • گروه خبری : خبر دانشکده پرستاری,دانشکده,آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155248
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید