دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)
پیام تسلیت رئیس و معاونان دانشکده به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) در متن پیام آمده است:
«السَلامٌ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللّهِ»
روزهای حزنانگیز تاسوعا و عاشورا، یادآور بزرگترین حماسه انسانیت و ایستادگی در برابر ظلم است. عاشورای حسینی، تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه مکتبی همیشگی برای انسانهای آزاده است که در آن، خونِ پاک بر شمشیر پیروز شد تا معنای واقعی ایثار و فداکاری در راه حقیقت را به جهان بیاموزاند.
هیئت رئیسه دانشکده، در غم داغ سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایشان، این ایام جانسوز را به تمامی اساتید فرهیخته، کارکنان ارجمند و دانشجویان عزیز تسلیت عرض مینماید.
از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم که در سایه این ایام عزاداری، توفیق بندگی و پیروی از سیره اخلاقی امام حسین (ع) را به همگان عطا فرماید و ما را در مسیر خدمت به خلق و پاسداری از ارزشهای انسانی، ثابتقدم بدارد.
نظر دهید