متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1399/10/17
  • - تعداد بازدید: 1926
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
اطلاعیه مصاحبه انلاین فوریتهای پزشکی 1400-1399

اطلاعیه مصاحبه انلاین فوریتهای پزشکی 1400-1399

اطلاعیه مصاحبه فوریتهای پزشکی سال تحصیلی 1400-1399

اطلاعیه مصاحبه علمی و تست ورزش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نیمه متمرکز رشته فوریتهای پزشکی (مقطع کارشناسی ناپیوسته) سال تحصیلی 1400-1399 استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد

 

باطلاع داوطلبین گرامی می رساند با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از همه گیری بیماری کرونا و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت های سفر و برگزاری جلسات حضوری، فرایند مصاحبه علمی و تست ورزش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نیمه متمرکز رشته فوریتهای پزشکی (مقطع کارشناسی ناپیوسته) سال تحصیلی 1399-1400 به صورت غیرحضوری و برخط با استفاده از سامانه Adobe Connect دانشگاه طبق تاریخ و ساعت های اعلام شده در فایل لیست زمانبندی مصاحبه برگزار خواهد شد. امید است با مطالعه این راهنما و رعایت مواردی که تذکر داده می شود، در فرایند مذکور به آسانی شرکت نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال ضروری در اتصال به این سامانه با شماره تلفن 09397969131  تماس حاصل کنید.

 

با آرزوی موفقیت برای شما در تمام مراحل تحصیل و زندگی

نکات مهم:

·         تست ورزش بصورت آنلاین از داوطلبین گرفته می شود. فضای محل مصاحبه خود را به نحوی تنظیم کنید که امکان انجام این تست و بررسی توسط دوربین داشته باشد.

·        فرم شماره 1 (فرم مشخصات فردی) را از اینجا دانلود نموده و پس از الصاق عکس و تکمیل به همراه امضاء و اثر انگشت تا پایان روز پنجشنبه 11 دی ماه  از طریق ایمیل ارسال نمائید.

·        فرم شماره 2 (گواهی سلامت) را از اینجا دانلود نموده و پس از الصاق عکس و مراجعه به یکی از پزشکان محل سکونت خود، آنرا تکمیل و تا پایان روز پنجشنبه 11 دی ماه از طریق ایمیل ارسال نمائید.

·        تصویر کارنامه آزمون کتبی مرحله اول خود را پرینت گرفته و ضمن تائید صحت آن با امضاء و اثر انگشت، اسکن نموده و تا پایان روز پنجشنبه 11 دی ماه از طریق ایمیل ارسال نمائید.

هر سه مدرک خواسته شده (فرم شماره 1، فرم شماره 2 و تصویر کارنامه آزمون کتبی) از طریق آدرس ایمیل: ems.interview.99@gmail.com و تنها از طریق یک ایمیل ارسال گردد. دقت فرمائید در موضوع ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی به همراه کد ملی داوطلب قید شود.

* جهت دریافت راهنمای اتصال به سامانه Adobe Connect اینجا را کلیک نمایید.

* جهت دریافت لیست زمانبندی شده (روز و ساعت) پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته فوریتهای پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته جهت انجام مصاحبه آنلاین اینجا را کلیک کنید.

 

مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه: یکی از مدارک زیر الزامی می باشد.

-        تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-        تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-        تصویر برگ اعزام به خدمت بدون غیبت

نکته مهم:

بدیهی است عدم احراز شرایط نظام وظیفه در هر مرحله از پذیرش (مصاحبه، ثبت نام و ....) سبب لغو قبولی داوطلب پذیرفته شده خواهد شد و تمامی پیامد ها به عهده شخص پذیرفته شده خواهد بود.

 

نکات بسیار مهم:

عدم حضور در جلسه مصاحبه در تاریخ و زمان تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از گزینش در رشته فوریتهای پزشکی می باشد و هیچ مصاحبه مجدد در تاریخ دیگری انجام نخواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

چنانچه در هر مرحله ای از فرآیند پذیرش داوطلب، صحت مدارک و اطلاعات خواسته شده با واقعیت مغایرت داشته باشد، قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی شده و مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.

قابل توجه داوطلبین مصاحبه آزمون کارشناسی ناپیوسته

فوریتهای پزشکی که در تاریخ های تعیین شده

(13 الی 16 دی ) موفق به مصاحبه نشده اند

آخرین مهلت جهت مصاحبه با این افرادروز

چهارشنبه 17 دی ما ه از ساعت 8 الی 11 می باشد.

 


  • گروه خبری : رویدادها
  • کد خبری : 82750
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید