متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/10/16
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)

نشست هم اندیشی مسئولین دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) با مدیران صدا و سیمای مرکز فارس


نشست هم اندیشی مسئولین دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) با مدیران صدا و سیمای مرکز فارس با هدف تبادل نقطه نظرات و همکاری دوجانبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)، رئیس دانشکده، هدف از این نشست را هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص اهمیت و چگونگی اطلاع رسانی در خصوص نقش پرستار در جامعه عنوان کرد و گفت: دوران پاندمی کووید ۱۹ بخوبی نقش مهم و کلیدی پرستاران را برای عموم مردم آشکار کرد، اما نقش مهم پرستاران در جامعه هنوز هم مغفول باقی مانده است.

دکتر «مریم شایگان» با اشاره به ظرفیت و پتانسیل عظیم پرستاران و اساتید پرستاری در آموزش آحاد جامعه بویژه در سطوح اول و سوم پیشگیری، ادامه داد: یکی از نقش های مهم تعریف شده برای پرستاران نقش آموزش در جامعه است که متاسفانه در کشور ما به این نقش مهم و پرفایده پرستار توجه چندانی نشده است.

در ادامه دکتر «مجید نجفی» معاون پشتیبانی، دکتر «آزیتا جابری» مسئول آموزش بالینی و دکتر «زهرا خادمیان» معاون فرهنگی دانشکده نکاتی را در خصوص اهمیت آگاهی بخشی پیرامون نقش پرستار در جامعه و چگونگی نقش صدا و سیما در این آگاهی بخشی عنوان کردند.

در پایان، مدیران صدا و سیمای مرکز فارس ضمن استقبال از پیشنهادات مسئولین دانشکده بر تشکیل منظم نشست های هم اندیشی با حضور اساتید، دانشجویان و پرستاران به منظور تصمیم گیری تا حصول نتیجه تاکید کردند./

 

  • گروه خبری : دانشکده,خبر روابط عمومی,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92692
کلیدواژه