متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/02/25
  • - تعداد بازدید: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)

نشست هم اندیشی مسئولین دانشکده پرستاری و مامایی با مسئولین دفتر پرستای استان و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی

نشست هم اندیشی مسئولین دانشکده و مدیر خدمات پرستاری استان با هدف ارتقاء خدمات پرستاری در جامعه به منظور افزایش رضایت مندی و ارتقاء سلامت آحاد مردم در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)، رئیس دانشکده با اشاره به اینکه پرستاران و اساتید پرستاری نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات مراقبتی و آموزشی به افراد را دارند، بر لزوم دسترسی آسان و ارزان عموم مردم به آموزش مراقبت های پرستاری تاکید کرد.
دکتر «مریم شایگان» گفت: آموزش صحیح به بیماران و خانواده های آنها از مهمترین شرح وظایف پرستاران است که در صورتیکه به شکل صحیح اجرا شود، می تواند کاهش اضطراب و سردرگمی بیماران و خانوداه آنها، کاهش زمان بستری در بیمارستان، افزایش خود کارآمدی و رضایت مندی بیماران، و همچنین کاهش هزینه های درمانی را در پی داشته باشد.
در این جلسه مدیر و معاون دفتر پرستاری استان، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی و مسئول آموزش بالینی دانشکده به معرفی گروههایی از بیماران که نیازمند بیشترین آموزش های پرستاری در جامعه هستند پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این نشست با حضور «راضیه راسخ» مدیر دفتر پرستاری استان، « حمیده فلاح مهر آبادی» معاون دفتر پرستاری استان، «لیلا هاشمی زاده فرد حقیقی» مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی، دکتر«مریم شایگان» رئیس، دکتر «مجید نجفی کلیانی» معاون پشتیبانی و دکتر « آزیتا جابری» مسئول آموزش بالینی دانشکده در دفتر رئیس دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,دانشکده,خبر روابط عمومی,اخبار واحدها
  • کد خبری : 101769
کلیدواژه