• 1403/07/17
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)

برگزاری کمیته مشورتی سیاستگزاری با حضور صاحبنظران پرستاری در دانشکده

کمیته مشورتی سیاستگزاری پرستاری با حضور افراد صاحبنظر در حیطه پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)، دکتر «مریم شایگان» رئیس دانشکده، هدف از برگزاری این کمیته را استفاده از نظرات صاحبنظران پرستاری و هم افزایی مسئولین دانشکده، دفتر پرستاری و رییس نظام پرستاری جهت بررسی مشکلات پرستاری و ارائه‌ی راهکارهای عملیاتی به مراجع تصمیم گیری عنوان کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر ارکان پرستاری شد.

در این کمیته دکتر «هاشم رحمتی» رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شیراز ضمن استقبال از تشکیل این کمیته گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه حل مشکلات پرستاران ارایه نمود.

در ادامه این نشست، دکتر «مجید نجفی کلیانی» معاون پشتیبانی دانشکده بر ضرورت استفاده از پتانسیل تمامی فعالین حوزه پرستاری در این کمیته به منظور پیگیری مشکلات پرستاران تاکید کرد.

مدیر دفتر پرستاری استان و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی نیز توضیحاتی را در مورد بحران اخیر پرستاری و چالش های موجود ارائه دادند.

در پایان این جلسه، دکتر مریم شایگان با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات هم اندیشی در زمینه سیاستگذاری های کلان پرستاری استان، بر اهمیت تعاملات دوجانبه با سایر سازمان ها و ارگانها بمنظور پیگیری مطالبات پرستاران تاکید و آن را جزء مصوبات مهم جلسه دانست.

گفتنی است این کمیته با حضور رییس دانشکده، معاون آموزشی، معاون پشتیبانی دانشکده، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری، مدیر دفتر پرستاری استان و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,دانشکده,اخبار واحدها, خبر دانشکده پرستاری
  • کد خبری : 110091
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید