متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/11/25
  • - تعداد بازدید: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)

آیین طرح رویش ویژه دانشجویان ورودی بهمن1402 در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)

معاونت فرهنگی دانشکده  از برگزاری  آیین طرح رویش دانشجویان ورودی بهمن 1402، در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده ، دکتر" زهرا خادمیان" معاون فرهنگی دانشکده، ضمن خیر مقدم و خوشامد به دانشجویان جدیدالورود گفت: این طرح، ویژه دانشجویان تازه وارد به دانشکده با هدف ایجاد آمادگی ذهنی و روحی دانشجویان برای حضور در مراکز آموزش عالی برنامه ریزی شده است.

دکتر "مریم شایگان" رئیس دانشکده در این مراسم ضمن توصیه به دانشجویان و بهره گیری از فرصت علم آموزی گفت: دانشگاه مسیری است که در آن امکان پیشرفت وجود دارد و استفاده از فرصت آموزش در دو محور معلومات عمومی و معلومات تخصصی را از نکاتی عنوان کرد که دانشجویان باید به آن توجه کنند.

 در این طرح، دانشجویان با قوانین آموزشی، رفتار و پوشش حرفه ای، سبک زندگی دانشجویی و کانونها و تشکل های دانشجویی آشنا می شوند.

در این آیین، دکتر " مریم شایگان"رئیس دانشکده، دکتر "زینت محبی" معاون آموزشی، دکتر"زهرا خادمیان" معاون فرهنگی، دکتر " رکسانا جان قربان" معاون پژوهشی و دکتر " فاطمه رحمانیان " مسئول منتورشیپ و دانشجویان حضور داشتند./

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,دانشکده,خبر روابط عمومی,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95149
کلیدواژه