شرح وظایف


1- دريافت درخواست خريد با تكميل امضاء از سوي درخواست كننده ها
2- استعلام قيمت قبل از خريد كالا و گزارش به مافوق
3- دريافت تائيديه خريد تجهيزات از كميته ي مربوطه دانشگاه
4- اقدام به خريد كالا و با هماهنگي رياست دانشكده و معاون پشتيباني و رئيس حسابداري با حداقل بهاي ممكن
5- پيگيري جهت تعميرات كليه دستگاهها و تجهيزات اداري و پزشكي
6- تكميل اسناد مربوط به كليه فاكتورهاي خريد ، تعميرات و تحويل آن به حسابداري
 
 

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1397-1-19 10:39        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ