پرسش های متداول
 

    1. جستجو و بازیابی منابع کتابخانه دانشکده چگونه است؟

        -  مراجعه به سایت    (elib.sums.ac.ir)

        - کلیک بر روی دکمه "جستجوی پیشرفته"

        - وارد کردن  عبارت مورد نظر در فیلد کلید واژه یا عنوان و ...

        - مشخص کردن نوع / شکل

        - انتخاب گزینه "دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) " در فیلد "مکان"

        - کلیک بر روی دکمه "جستجو"

    2. برای عضویت در کتابخانه چه مدارکی مورد نیاز است؟

        - تکمیل فرم درخواست عضویت در نرم افزار و ارسال درخواست به کتابدار و بارگذاری عکس در محل مربوطه (لطفا از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.)

-       
مراجعه به کتابخانه جهت تائید و  فعال شدن عضویت، در هنگام مراجعه ارائه کارت دانشجویی (جهت دانشجویان )

    * ارائه حکم کارگزینی (ویژه کارکنان و کادر آموزشی) الزامی است.

3 . چگونه می توانم به چکیده پایان نامه­ های تحقیقی ارائه شده  دسترسی داشته باشم؟     

         - ورود به صفحه جستجوی اپک (اینجا)

        - کلیک بر روی دکمه "جستجوی پیشرفته"

        - انتخاب  " گزینه "پایان نامه فارسی" از فیلد "نوع/شکل و انتخاب گزینه "دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) " در فیلد "مکان"

        - کلیک بر روی دکمه "جستجو"

       * در صفحه "نتایج جستجو" پایان نامه هایی که سمت راست آنها علامت ضمیمه دارد،بیانگر یک فایل پیوست می‏ باشند، که با کلیک بر  روی "عنوان مورد نظر"                      درجدول

         انتهای صفحه، ستون "فایل ضمیمه" می توانید پی دی اف آن را دانلود نمایید
.

     4 . چه تعداد كتاب و براي چه مدت زمان مي توان امانت گرفت ؟

       * دانشجويان مقاطع كارشناسي و كارداني 3 عدد كتاب ( به مدت 1 هفته )

       *دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد 5 كتاب (به مدت یک هفته)

    5 .کتاب امانت گرفته شده چگونه تمدید می گردد؟

        - مراجعه حضوری به میز امانت کتابخانه

        - تماس تلفنی با کتابخانه و دادن شماره دانشجویی و عنوان کتاب به مسئول واحد امانت کتابخانه و در صورت عدم تاخیر یا عدم رزرو کتاب، تمدیدکتاب مورد نظر

 

 

   


تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1397-1-27 14:06        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ